НОВИНИ

     Із 20 по 23 вересня у місті Кропивницькому відбулась найбільша в Україні міжнародна агропромислова виставка AgroExpo 2017.

    Організаторами виставки виступили Міністерство аграрної політики та продовольства України, Торгово-промислова палата України, Федерація роботодавців України, Національна академія аграрних наук України.

Загалом у виставці експонентами стали 585 профільних компаній. Окрім представництв іноземних компаній, була можливість побачити учасників з Польщі, Білорусі, Італії, Німеччини.

AGROEXPO - унікальний майданчик для вітчизняних аграріїв, який поєднує у собі класичний формат статичних експозицій та дає можливість оцінити сільськогосподарську техніку в роботі, ряд дистриб’юторських компаній пропонували ознайомитись зі своїми портфоліо ЗЗР, добрив, насіння.

Виставка мала досить демократичний підхід організаторів до учасників, що дало можливість експонуватися як відомим іноземним брендам, так і вітчизняним виробникам.

      Вже не вперше компанія ДП «Агроцентр ЄвроХім Україна» не вагаючись бере безпосередню участь у виставках такого масштабу, позиціонуючи себе як одну з кращих компаній-виробників мінеральних добрив в Україні, а також компанію яка стрімко розвивається, слідкує за основними тенденціями на світовому ринку та розширює можливості задля успішного господарювання своїх клієнтів в Україні.

На виставці представники компанії знайомили відвідувачів із новинками добрив, які нещодавно з’явились в арсеналі українських фермерів (UMG мікро – мікрогранульовані добрива, які вносять разом з висівом насіння, UTEC-46 – азотне добриво, що містить інгібітор азоту, МАР та Базаплант – 100% водорозчинні добрива, а також біологічні добрива-антистресанти, вже перевірені споживачами АgrinosA/B, від компанії AGRINOS та мікродобрива для підживлень Nutrimix i Nutribor). Також компанія спеціалізується як на простих азотних, калійних, фосфорних добривах, так і на тукосумішах (23:13:8 і 14:14:23).

Такого масштабу заходи є одним з найкращих способів презентації компанії, ознайомлення з асортиментом добрив на ринку та його новинками, а також комунікацій з партнерами та конкурентами, задля особистого росту і розвитку та для врахування потреб сільськогосподарських виробників.